000 02346nam a2200241 i 4500
008 220406s2021 sp g spa
017 _aM 13774-2019
020 _a9788490976821
080 1 _a316.647.82-055.2:81(460)811.134.2-27
100 _aMartín, María
_eaut
_9101252
245 0 _aNi por favor ni por favora
_b: cómo hablar con lenguaje inclusivo sin que se note (demasiado)
_c/ María Martín, Coral Herrera
250 _a4ª ed.
260 _aMadrid
_b: Catarata
_c, 2021
300 _a128 p.
_c;22 .cm
520 3 _a“Os nenos que rematen poden ir ao recreo”, di a mestra. Julia queda sentada no seu pupitre, esperando a súa quenda. “Fulanita, dixen que podedes ir ao recreo” e, como Julia permanece inmóbil, ao final explícalle que con “nenos” refírese tamén ás nenas. Horas máis tarde, o profesor de ximnasia di: “Os nenos que queiran formar parte do equipo de fútbol que levanten a man”. Julia alza a man, decidida, ao que o profesor, incómodo, reacciona: “Dixen os nenos”. Julia, estupefacta, non entende nada. “Pero non dixera ‘os nenos’?”. E así, as mulleres, desde pequenas, teñen que aprender a deducir cando están incluídas e cando non. Aínda que a anécdota pode parecer divertida, en realidade non o é. Desde antes de nacer edúcase de modo distinto a unhas e outros, noméanse de modo diferente, naturalízase a diferenza cultural como resultado artificial das diferenzas biolóxicas. A que nos referimos cando falamos de linguaxe inclusiva? É o mesmo que linguaxe “politicamente correcta” ou non ten nada que ver? Como comunicarnos sen deixar fóra do discurso á metade da poboación? Como expresarnos de forma correcta, amena e comprensible sen discriminar a ninguén? É a nosa linguaxe sexista? E as autoridades encargadas de darlle esplendor? Neste libro non atoparás propostas extremas nin definitivas, pero si moitas ferramentas para comezar a utilizar a linguaxe inclusiva de forma sinxela, con multitude de exemplos e moito humor. Porque a solución está na punta da lingua.
521 _aESO34
_aBAC
650 _aSexismo na linguaxe
_956240
650 _aSexismo
_930792
650 _aFeminismo
_99509
856 _uhttps://www.catarata.org/libro/ni-por-favor-ni-por-favora_94215/
997 _e2